παιδεια οχι μαρκετινγκ..

ΠΑΙΔΕΙΑ - ΟΧΙ ΜΑΡΚΕΤΙNΓΚ

Η ενασχόληση μας με τον μαθητή δεν ξεκινάει στους τέσσερις τοίχους μιας τάξης και δεν τελειώνει όταν “χτυπάει το κουδούνι”. Στις ευαίσθητες ηλικίες που απευθυνόμαστε ξέρουμε ότι ο μαθητής θέλει από μας να είμαστε παιδαγωγοί, άρτιοι εκπαιδευτικοί, δηλαδή ΔΑΣΚΑΛΟΙ.

ΑΓΑΠΟΥΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ

ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ

Οι καθηγητές μας είναι άρτια εκπαιδευμένοι και έχουν ιδιαίτερα ανεπτυγμένη προσωπική σχέση με τους μαθητές. Σε όλες τις τάξεις διδάσκουν καθηγητές που είναι στη διεύθυνση του φροντιστηρίου με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεσος έλεγχος και συντονισμός. Πάνω απ’ όλα όμως, αυτό που κυρίως μας ενδιαφέρει δεν είναι ο καθηγητής να «κάνει» το μάθημα, αλλά να μάθει στο μαθητή πώς να διαβάζει.

Όταν ο μαθητής ξεπεράσει το στάδιο του «κατάλαβα» το μάθημα και φτάσει στο στάδιο έμαθα το μάθημα, τότε η επιτυχία είναι σίγουρη. Γι’ αυτό, όπως λέμε, έχουμε το μαθητή «από κοντά»: με συνεχή τεστ, με καθημερινό έλεγχο του διαβάσματός του, με έξτρα ώρες στο φροντιστήριο για να του λυθεί κάθε απορία, για να τον οργανώσουμε και να τον προπονήσουμε για τις εξετάσεις. Επειδή όμως οι μαθητές είναι έφηβοι, χρειάζονται ιδιαίτερη ψυχολογική στήριξη και ενθάρρυνση από εμάς. ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ.

Comments are closed.